Eesti
Omniva pakiautomaat 3.20€, alates 100€ ostust TASUTA
Itella Smartpost pakiautomaat 3.20€, alates 100€ ostust TASUTA
Itella Smartpost kuller 7€, alates 100€ ostust TASUTA
Norrisoni butiik Telliskivi 60/2 TASUTA
Läti & Leedu
Itella Smartpost pakiautomaat 6€, alates 100€ ostust TASUTA
Itella Smartpost kuller 10€, alates 100€ ostust TASUTA
Soome
Itella Smartpost pakiautomaat 9€, alates 160€ ostust TASUTA
Itella Smartpost kuller 18€, alates 160€ ostust TASUTA
Rootsi
Itella Smartpost kuller 10€, alates 160€ ostust TASUTA
Saksamaa
Itella Smartpost kuller 15€, alates 160€ ostust TASUTA
Austria, Belgia, Holland, Tšehhi & Poola
Itella Smartpost kuller 16€, alates 160€ ostust TASUTA
Ungari, Sloveenia, Slovakkia, Bulgaaria, Portugal & Luksemburg
Itella Smartpost kuller 22€, alates 160€ ostust TASUTA
Tolli- ja impordimaksud
Kauba saatmisel võivad lisanduda mitmesugused tolli- ja impordimaksud, mis tuleb tasuda paki sihtriiki saabumisel. Need maksud tasub paki kättesaaja. Kuna maksu- ja tollipoliitika võib eri riikides suuresti varieeruda, siis soovitame teil täiendava informatsiooni saamiseks pöörduda kohaliku tolli- või maksuameti esinduse poole.
Tellimused täidetakse ning postitatakse hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Toote kohalejõudmine sõltub postiteenistustest.
Tagastamine
Teil on õigus tellitud toode 14 päeva jooksul ümber vahetada või tagastada. 14 päeva tähtaeg algab alates toote Omniva pakiautomaati, Smartposti pakiautomaati, Norrisoni kauplusesse või postkontorisse saabumise teate kättesaamisest, kulleri puhul alates saadetise kohalejõudmisest Teie aadressile.
Tagastamise võimalused:
1. Tagastamine pakiautomaadi kaudu Omniva
Lisage pakki täidetud tagastusleht ja pakkige tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma pakendit rikkumata avada. Eemaldage vana aadresskaart. Paki saatmiseks sisestage pakiautomaati Teile saadetud tagastuskood (leiate selle paki saabumise teatest). Pakiautomaat annab Teile vajaliku aadresskaardi ja avab ukse. Tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul.
2. Tagastamine pakiautomaadi kaudu Smartpost
Lisage pakki täidetud tagastusleht ja pakkige tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma pakendit rikkumata avada. Eemaldage vana aadresskaart. Paki saatmiseks sisestage pakiautomaati Teile saadetud kood millega paki kätte saite (leiate selle paki saabumise SMS teatest). Pakiautomaat annab Teile vajaliku aadresskaardi ja avab ukse.
Smartposti tagastusvõimalused:
a. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti.
Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
b. Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Tagastuse kättesaamise kohta saadame Teie e-postiaadressile kinnituse.
Tavapoodidest endale asendustoodet kahjuks valida ei saa.
Toote saab ümber vahetada ainult sama toote teise suuruse vastu. Ümbervahetamise korral saadame Teile uue toote vahetult pärast ümbervahetatava kauba kätte saamist.
Tagastus palume adresseerida:
VÕRU RÕIVAS OÜ
Pikk tn. 15
Võru 65604, EESTI
tel: 78 21 973 või tel: 53644511
E-maili aadress: info@norrison.ee
Ümbervahetatav või tagastatav ese ei tohi olla kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.
Palume avada tootepakend alati ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, siis ei pea tagastatav toode olema originaalpakendis.