NB! PALUN ÄRGE KASUTAGE INTERNET EXPLORERI BRAUSERIT ÜHESKI NORRISONI E-KESKKONNAS. SEAL EI PRUUGI ASJAD KORREKTSELT TOIMIDA.
1. Magasin koolivormi ettetellimiskuupäeva maha. Kas mul on veel kuidagi võimalik ettetellimiskeskkonnast tellida?

Kahjuks ei ole võimalik ettetellimiskeskkonnas pärast ettetellimisperioodi lõppu enam tellida. Kuna embleemide, trükkide, materjalide jms hanked tehakse vastavalt tellimuste arvule ning tooteid hakatakse järjest valmistama koolide kaupa, ei ole meil võimalik hiljem individuaalselt tellimusi vastu võtta. 

Paljude koolide koolivormi tooteid saab aga sobivate suuruste olemasolul aastaringselt tellida meie e-poest. Kui hetkel sobivat suurust ei ole, tuleb lihtsalt silma peal hoida, lisame sinna jooksvalt tooteid juurde. 

2. Kas saan oma tellimuse esitada ka meili teel, telefonitsi või kaupluses?

Ei. Tellimusi võtame me vastu ainult veebikeskkonnas. Kui teil esineb meie kodulehelt tellimise või maksmisega probleeme, kontakteeruge palun info@norrison.ee

3. Tegin e-poes (norrison.ee) tellimuse ära, kuid maksmine ebaõnnestus. Kas minu tellimus on siiski teieni jõudnud ja täitmisel?

Ei. Kui tellimuse eest on tasumata, siis seda täitma ei hakata.

Tellimuse eest saate proovida uuesti tasuda, minnes MINU TELLIMUSED ning klikkides seejärel vastava tellimuse kõrval olevalte nupule "KORRALDA ÜMBER".

Kui teil esineb siiski maksmisega probleeme, palun kirjutage sellest koheselt info@norrison.ee.

3. Tegin ettetellimiskeskkonnas (koolivorm.norrison.ee või koolivorm2.norrison.ee) tellimuse ära, kuid maksmine ebaõnnestus. Kas minu tellimus on siiski teieni jõudnud ja täitmisel?

Ei. Kui tellimuse eest on tasumata, siis seda täitma ei hakata. Palun vormistage tellimus uuesti ning proogive uuesti tasuda. Kui näeme teie tasutud tellimust, siis nö õhkujäänud eelmise(d) tellimuse(d) kustutame oma süsteemist seejärel ära, nende pärast pole tarvis muret tunda.

4. Miks mul ei õnnestu toote suurust valida ega seda ostukorvi lisada?

Mitmetel koolivormi toodetel on kirjelduse juures lisalahter, kuhu tuleb kirjutada kas vastava kooli lühend või kooli nimi, mille embleemi te tootele soovite. Juhul, kui te ei soovi embleemi, võite väljale kirjutada "embleemita". Kui vastav väli ei ole täidetud, ei lase süsteem teil tellimisega edasi minna.

PS: Pärast lahtri täitmist vajutage kindlasti ka nupule "salvesta kohandused".

5. Tellisin soovitud tooted juba tükk aega tagasi ettetellimiskeskkonnast (koolivorm.norrison.ee või koolivorm2.norrison.ee). Millal paki kätte saan?

Kevadisel ettetellimisperioodil tellitud tooted saab kätte alates augusti II poolest ning sügisesel ettetellimisperioodil tellitud tooted novembri II poolest.

6. Tellisin juba rohkem kui 6 tööpäeva tagasi teie e-poest (norrison.ee) ning pole oma pakki veel kätte saanud.

Palun võtke ühendust info@norrison.ee või tel. 53 644 511. Igaks juhuks kontollige eelnevalt, kas teie pangakontolt on tellimuse eest ikka raha maha läinud. 

7. Üritan korduvalt oma emaili ja parooliga (mida olen ka varasematel aastatel kasutanud) teie e-poodi sisse logida, ent see ei õnnestu.

Meil on kolm erineva URL-iga veebipoodi:

norrison.ee - moekudumid, ametirõivas ja valik koolivormi tooteid, mis on kohe saadaval

koolivorm.norrison.ee - ettetellimiskeskkond koolidele, mille puhul pakid tarnitakse kooli

koolivorm2.norrison.ee - ettetellimiskeskkond koolidele, mille puhul saadetakse pakid Smartposti pakiautomaatidesse

Igasse eelmainitud keskkonda sisselogimiseks on tarvilik ka eraldi konto luua. Kui olete varasemalt tellinud koolivormi vaid ettetellimiskeskkonnast (koolivorm.norrison.ee) ning nüüd soovite seda teha e-poest (norrison.ee), siis on selleks vajalik luua konto e-poodi. 

NB! Kui kool on eelneval aastal edastanud pakid koolist ning nüüd muutnud kättesaamise Smartposti pakiautomaadi peale või vastupidi, tähendab see seda, et kool on viidud üle uude ettetellimiskeskkonda, seega on sinna uue konto loomine vajalik. 

8. Minu kooli ei ole eraldi kategooriana e-poes. Kas saan siiski aastaringselt koolivormi tellida?

Koolide puhul, keda pole e-poes eraldi välja toodud, saab valikut toodetest siiski tellida. Selleks tuleb minna "koolivorm" - "kohe saadaval" - "toodete kaupa". Kõigil koolidel on aastaringselt võimalus tellida pükse, seelikuid, polosärke, pusasid jne.

NB! Täitke kindlasti ära ka lisaväli, kirjutades sinna soovitud kooli lühend või nimi.

Palun tutvuge enne kindlasti oma kooli poolt pakutava toote- ja värvivalikuga!

Kudumeid ja tekleid kahjuks üksikult aastaringselt tellida ei saa. Kui aga saate oma kooli peale kokku vähemalt 11 sama kootud mudeli soovijat (nt 11 laste vesti, suurused võivad erineda), võtame teie tellimuse vastu ning täidame selle ära. Lisainfo info@norrison.ee , tel. 655 2911.

9. Mu laps läheb sel aastal I klassi. Milliseid koolivormi tooteid ja kui palju tal vaja läheb?

Seda, kas teie kooli puhul on tarvilik osta kogu komplekt või vaid mõni kooli sümboolikaga toode, leiate oma kooli kodulehelt. Seal saate tutvuda ka kogu oma kooli poolt pakutava toote- ja värvivalikuga. 

10. Soovin tellida, ent ei ole kindel, milline suurus võiks sobida...

Kõige parem variant on tulla ja rõivaid selga proovida. Asume aadressil Telliskivi 60/2, D-korpus (Reisijate tänava ääres). Info lahtiolekuaegade ja asukoha kohta leiad siit.

Kui siiski kuidagi kohale tulla ei õnnestu, on abiks meie mõõdutabelid.

11. Kasutan koolivormi ettetellimiseks nutitelefoni ning ei leia ekraanilt koolide menüüd. Kas telefonis ei saagi koolivormi tellida?

Saab küll. Keerake telefon lapiti, nii et teil ilmuks püstpaigutuse asemel rõhtpaigutus ning nüüd peaksite nägema lehe vasakus servas ka koolide menüüd. 

12. Tellisin teie uudiskirja, aga ei näe kuskil soodustust. Kuidas saan oma allahindlust kasutada?

Sooduskood on ühekordne ning saadetakse vaid esmakordsel uudiskirjaga liitumisel koos tervituskirjaga teie e-mailile. Sooduskoodi saab kasutada vaid meie e-poes (www.norrison.ee). Ettetellimiskeskkondades (koolivorm.norrison.ee ja koolivorm2.norrison.ee) soodustust kasutada ei saa. 

NB! Uudiskirja sooduskood ei kehti juba allahinnatud toodetele ega transpordikulule!

13. Süsteem ei lase mul e-poes (norrison.ee) isikuandmete ankeedist edasi minna.

Palun vajutage nuppu "redigeeri" ja kontrollige, kas kõik vajalikud väljad on täidetud. Kindlasti on tarvilik ära täita telefoninumbri väli, kuna paki saabumisest teavitatakse teid telefonitsi või sõnumi teel. 

14. Mul ei õnnestu e-poes (norrison.ee) pakiautomaati valida.

Enne Omniva automaadi eesoleva nupukese valimist valige Omniva rippmenüüst endale sobiv linn või maakond ning seejäres sobiv pakiautomaat. Seejärel saate minna edasi maksmise juurde. 

15. Olen valinud endale sobiva makseviisi ja panga, ent ei saa maksmise nupule klikkida. 

Palun kontrollige, kas olete tutvunud kasutustingimustega ning vastavasse kastikesse linnukese pannud. 

16. Olen lisanud soovitud asjad ostukorvi, ent süsteem ei lase mul maksmise juurde minna.

Arvatavasti on keegi teist kiirem olnud ning mõne teie ostukorvis oleva eseme mõni hetk enne ära ostnud. Ning kuna kas soovitud mudelit, suurust või kogust ei ole enam laos, ei lasegi süsteem teil maksma minna. Sel juhul palun kontakteeruge meie klienditoega ning saame probleemi üheskoos lahendatud. 

17. Soovin e-poes (norrison.ee) ostmiseks kontot luua, ent saan teate "Autentimine ebaõnnestus". Milles asi?

Proovige luua konto, kasutades SELLEL LEHEL olevat ankeeti

Samuti on võimalik, et te ei saa kontot luua, kuna teie sisestatud e-maili aadressil on juba konto. Kui olete unustanud oma parooli, saate meilile uue tellida SIIT.

18. Soovin ettetellimiskeskkonnas (koolivorm.norrison.ee ja koolivorm2.norrison.ee) ostu sooritada, kuid leht viskab mind kogu aeg välja ning kui üritan uuesti sisse logida või uut kontot luua, saan teate "Autentimine ebaõnnestus". Samuti ei tule mulle salasõna meilile, kuigi olen üritanud seda lähtestada. Milles asi?

Suure tõenäosusega üritate kontot luua või sisse logida vale URL-i alt. Et teada saada, millisesse keskkonda on tarvilik konto luua, minge kõigepealt KOOLIVORMI ETTETELLIMISKESKKONDA, klikkige soovitud kooli nime peale, nii et näete oma kooli tootevalikut ning seejärel vaadake, kas olete veebiaadressil koolivorm.norrison.ee või koolivorm2.norrison.ee 

Kõik koolid, mille pakid tarnitakse kooli, asuvad keskkonnas koolivorm.norrison.ee ning kõik koolid, mille pakid tarnitakse pakiautomaati, asuvad aadressil koolivorm2.norrison.ee

1. ettetellimiskeskkond ehk koolivorm.norrison.ee

Konto saad luua SIIT

Sisse saad logida SIIT

Parooli saad lähtestada SIIT

2. ettetellimiskeskkond ehk koolivorm2.norrison.ee

Konto saad luua SIIT

Sisse saad logida SIIT

Parooli saad lähtestada SIIT

19. Saan ettetellimiskeskkonnas veateate "Teie valitud tarneaadressile pole ühtegi kullerit saadaval." 

Ülalpool toodud veateade tekib ainult siis, kui ettetellimisperiood on lõppenud ning kuna enam tellimusi esitada ei saa, pole ka ükski transpordiviis saadaval.